Díky komplexnosti našich služeb jsme pro Vás schopni vypracovat nabídku seminářů a workshopů přesně na míru Vašim potřebám. Nejste si zatím jistí, co přesně Vy, Vaše firma a Vaši zaměstnanci potřebují? Nechejte se inspirovat nabídkou našich nejčastěji požadovaných kurzů.
Mezi naše nejoblíbenější kurzy patří:
Sebepoznání a motivace se vzdělávat
Komunikační typologie
Obchodní minimum
Manažerské minimum
Základy asertivity
Prezentační minimum
Profesionální komunikace ve službách
Mobbing a Bossing
Hodinovou dotaci a formu vzdělávacích aktivit přizpůsobíme podle Vašich preferencí.
Sebepoznání a motivace se vzdělávat
Motivační karty
Nálepkovat či škatulkovat druhé je snadné. Skutečný klíč k porozumění ale spočívá v poznání sebe sama.
Cíl:
Kurz Vám umožní lepší orientaci v sobě samém a zlepší Vaši motivaci k práci a dalšímu rozvoji.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Úvod do problematiky
Nástroje sebepoznání
Kouzlo motivace
Cvičení pomáhající k lepšímu učení
Výstup:
Základní orientace v sobě samém a ostatních
Nasměrování účastníků kurzu k dalšímu rozvoji
Komunikační typologie
Předávání informací výroba-obchod
Objevte zákonitosti komunikace a naučte se dopředu odhadnout tu nejvhodnější strategii pro komunikaci s různými typy osobností.
Cíl:
V kurzu si uvědomíme význam typologie pro verbální i neverbální komunikaci a naučíme se tyto poznatky aktivně využít k úspěšné komunikaci.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Workshop, trénink, 1 lektor
Program:
Úvod do problematiky
Proč mít individuální přístup k různým lidem
Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností
Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace chování
Cvičení – jak vést rozhovor s různými typy lidí
Výstup:
Porozumění a orientace v problematice
Poznání základních komunikačních typů a základy modifikace chování
Obchodní minimum
Obchodní dovednosti na prodejně
Dobře prodat neznamená vnutit a vydělat, ale pomoci, poradit, vyjít vstříc a získat tak stálého zákazníka.
Cíl:
Posluchači kurzu se seznámí se základními pojmy v oblasti trhu, klienta, konkurenční výhody, prospěšnosti a výhod produktu a služeb. Součástí kurzu je řešení námitek a obchodnické otázky.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Úvod do problematiky
Kdo je náš klient
Konkurence versus naše produkty a služby
Prospěšnosti a výhody
Řešení námitek
Otázky v obchodním styku
Cvičení pro praxi
Výstup:
Základní desatero pro konkrétní obchodní pozici
Manažerské minimum
Manažerské minimum
Být ve funkci šéfa je jedna věc, ale být šéfem je věc úplně jiná.
Cíl:
Posluchači se seznámí se základními nástroji managementu, porozumí pojmům leader a manager, definují si prostor pro zlepšení v obou oblastech a naučí se využívat tyto poznatky k zefektivnění své každodenní práce.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Úvod do managementu
Otázky řízení a vedení
Komunikace s různými typy lidí
Motivace a stimulace
Modul podle zadavatele nebo konkrétní skupiny (delegování, hodnocení, vedení porad atd.)
Cvičení pro praxi
Výstup:
Účastníci si odnesou praktické návody, které jim v praxi budou oporou v řešení každodenních úkolů při řízení a organizaci lidí.
Základy asertivity
Asertivita pro asistentky
Nedaří se Vám prosadit? Máme pro vás asertivitu, soubor technik, se kterými se dostanete k cíli.
Cíl:
Posluchači si ujasní pojmy a konfrontují svoje zkušenosti s pocity. V praxi si vyzkouší asertivní reakce jako nejúčinnější nástroj při řešení agresivního i pasivního jednání.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Úvod
Pasivní, agresivní a asertivní komunikace
Asertivní techniky
Cvičení pro praxi
Výstup:
Výrazně lepší orientace v pracovní i osobní komunikaci.
Prezentační minimum a praktikum
Prezentace
Prezentace Vás nudila? Prezentují evidentně nedodržel základy prezentačních dovedností, které se Vy s námi naučíte.
Cíl:
Posluchači kurzu si natrénují schopnost zaujmout a přesvědčit své publikum. Porozumí základním principům pro vystupování před lidmi a zlepší svou schopnost udržet pod kontrolou vlastní projev i reakce publika.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Základní postup při přípravě prezentace
Typy struktur podle účelu prezentace
Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu
Zahájení a ukončení prezentace
Chvíle pro otázky a odpovědi
Využití techniky (zpětný projektor, počítač)
Užívání běžných vizuálních pomůcek (flipchart, magnetická tabule)
Prvky, které dělají prezentaci srozumitelnější pro posluchače
Rady a antirady zkušených řečníků
Výstup:
Praktický a srozumitelný návod jak se připravit, vystoupit a vyhodnotit svoje veřejné vystoupení před publikem.
Profesionální komunikace ve službách
Makléřky v projektu pro Hospodářskou komoru
Staňte se kompetentním, zdvořilým, seriózním a u klientů oblíbeným pracovníkem Vaší firmy.
Cíl:
Kurz seznámí posluchače se základními standardy profesionálního chování pracovníků služeb. Posluchači se naučí využít své znalosti, dovednosti a zkušenosti při poskytování služeb a uplatnit je v praxi.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), vycházející z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb
Verbální komunikace, včetně profesionální etikety
Neverbální komunikace, včetně image
Mimojazyková komunikace (žádoucí a pozorovatelné chování v praxi)
Cvičení pro praxi
Výstup:
Profesionální komunikační desatero, základní standard očekávaného a požadovaného chování poskytovatelů služeb.
Mobbing a Bossing
Manažer a změna – outdoor
Naučte se bojovat se stresem jako zralá osobnost.
Cíl:
Naučíte se, jak dosáhnout svého cíle bez destruktivního konfliktu a jak rozeznat manipulaci a šikanování.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
Úvod do problematiky
Kořeny a formy agrese
Specifika mobbingu a bossingu v příkladech
Mechanismus a řešení konfliktů
Role managementu
Cvičení
Výstup:
Dokážete snáze odolávat tlaku okolí a více důvěřujete sami sobě.
Outdoorové rozvojové aktivity
Development centre v přírodě
V souladu s povahou Vaší firmy sestavíme soubor aktivit prováděných v prostředí mimo firmu, které poskytuje novou perspektivu na týmovou dynamiku Vašich zaměstnanců a umocňuje efekt rozvojových aktivit. Nalezneme cesty k podpoře a prohloubení týmové spolupráce, zkvalitníme komunikaci v týmu a ve výsledku zvýšíme pracovní výkonnost.
Součástí teambuildingových aktivit je zpětná vazba prováděná lektorem a psychologem, kteří pomáhají našim klientům rozvíjet zejména následující oblasti:
Týmová spolupráce
Přirozené vůdčí osobnosti
Existence a kvalita konstruktivních týmových vztahů
Pro poskytování našich služeb používáme cookies. Pokračováním na tyto stránky vyjadřujete svůj souhlas s uložením souborů cookies na Vaše zařízení. Rozumím