Díky komplexnosti našich služeb jsme pro Vás schopni vypracovat nabídku seminářů a workshopů přesně na míru Vašim potřebám. Nejste si zatím jistí, co přesně Vy, Vaše firma a Vaši zaměstnanci potřebují? Nechejte se inspirovat nabídkou našich nejčastěji požadovaných kurzů.
Mezi naše nejoblíbenější kurzy patří:
- Sebepoznání a motivace se vzdělávat
- Komunikační typologie
- Obchodní minimum
- Manažerské minimum
- Základy asertivity
- Prezentační minimum
- Profesionální komunikace ve službách
- Mobbing a Bossing
Hodinovou dotaci a formu vzdělávacích aktivit přizpůsobíme podle Vašich preferencí.
Sebepoznání a motivace se vzdělávat
Nálepkovat či škatulkovat druhé je snadné. Skutečný klíč k porozumění ale spočívá v poznání sebe sama.
Cíl:
Kurz Vám umožní lepší orientaci v sobě samém a zlepší Vaši motivaci k práci a dalšímu rozvoji.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Úvod do problematiky
- Nástroje sebepoznání
- Kouzlo motivace
- Cvičení pomáhající k lepšímu učení
Výstup:
- Základní orientace v sobě samém a ostatních
- Nasměrování účastníků kurzu k dalšímu rozvoji
Komunikační typologie
Objevte zákonitosti komunikace a naučte se dopředu odhadnout tu nejvhodnější strategii pro komunikaci s různými typy osobností.
Cíl:
V kurzu si uvědomíme význam typologie pro verbální i neverbální komunikaci a naučíme se tyto poznatky aktivně využít k úspěšné komunikaci.
Forma:
- Přednáška, seminář, 1 lektor
- Workshop, trénink, 1 lektor
Program:
- Úvod do problematiky
- Proč mít individuální přístup k různým lidem
- Základní komunikační typologie jednotlivých typů osobností
- Jak lze komunikovat s lidmi podle jejich typu modifikace chování
- Cvičení – jak vést rozhovor s různými typy lidí
Výstup:
- Porozumění a orientace v problematice
- Poznání základních komunikačních typů a základy modifikace chování
Obchodní minimum
Dobře prodat neznamená vnutit a vydělat, ale pomoci, poradit, vyjít vstříc a získat tak stálého zákazníka.
Cíl:
Posluchači kurzu se seznámí se základními pojmy v oblasti trhu, klienta, konkurenční výhody, prospěšnosti a výhod produktu a služeb. Součástí kurzu je řešení námitek a obchodnické otázky.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Úvod do problematiky
- Kdo je náš klient
- Konkurence versus naše produkty a služby
- Prospěšnosti a výhody
- Řešení námitek
- Otázky v obchodním styku
- Cvičení pro praxi
Výstup:
Základní desatero pro konkrétní obchodní pozici
Manažerské minimum
Být ve funkci šéfa je jedna věc, ale být šéfem je věc úplně jiná.
Cíl:
Posluchači se seznámí se základními nástroji managementu, porozumí pojmům leader a manager, definují si prostor pro zlepšení v obou oblastech a naučí se využívat tyto poznatky k zefektivnění své každodenní práce.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Úvod do managementu
- Otázky řízení a vedení
- Komunikace s různými typy lidí
- Motivace a stimulace
- Modul podle zadavatele nebo konkrétní skupiny (delegování, hodnocení, vedení porad atd.)
- Cvičení pro praxi
Výstup:
Účastníci si odnesou praktické návody, které jim v praxi budou oporou v řešení každodenních úkolů při řízení a organizaci lidí.
Základy asertivity
Nedaří se Vám prosadit? Máme pro vás asertivitu, soubor technik, se kterými se dostanete k cíli.
Cíl:
Posluchači si ujasní pojmy a konfrontují svoje zkušenosti s pocity. V praxi si vyzkouší asertivní reakce jako nejúčinnější nástroj při řešení agresivního i pasivního jednání.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Úvod
- Pasivní, agresivní a asertivní komunikace
- Asertivní techniky
- Cvičení pro praxi
Výstup:
Výrazně lepší orientace v pracovní i osobní komunikaci.
Prezentační minimum a praktikum
Prezentace Vás nudila? Prezentují evidentně nedodržel základy prezentačních dovedností, které se Vy s námi naučíte.
Cíl:
Posluchači kurzu si natrénují schopnost zaujmout a přesvědčit své publikum. Porozumí základním principům pro vystupování před lidmi a zlepší svou schopnost udržet pod kontrolou vlastní projev i reakce publika.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Základní postup při přípravě prezentace
- Typy struktur podle účelu prezentace
- Prvky řeči těla, které ovlivňují projev v pozitivním i negativním smyslu
- Zahájení a ukončení prezentace
- Chvíle pro otázky a odpovědi
- Využití techniky (zpětný projektor, počítač)
- Užívání běžných vizuálních pomůcek (flipchart, magnetická tabule)
- Prvky, které dělají prezentaci srozumitelnější pro posluchače
- Rady a antirady zkušených řečníků
Výstup:
Praktický a srozumitelný návod jak se připravit, vystoupit a vyhodnotit svoje veřejné vystoupení před publikem.
Profesionální komunikace ve službách
Staňte se kompetentním, zdvořilým, seriózním a u klientů oblíbeným pracovníkem Vaší firmy.
Cíl:
Kurz seznámí posluchače se základními standardy profesionálního chování pracovníků služeb. Posluchači se naučí využít své znalosti, dovednosti a zkušenosti při poskytování služeb a uplatnit je v praxi.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Kompetenční model (soubor jasně daného pozorovatelného chování poskytovatelů služeb), vycházející z cílů, strategie a originality poskytovaných služeb
- Verbální komunikace, včetně profesionální etikety
- Neverbální komunikace, včetně image
- Mimojazyková komunikace (žádoucí a pozorovatelné chování v praxi)
- Cvičení pro praxi
Výstup:
Profesionální komunikační desatero, základní standard očekávaného a požadovaného chování poskytovatelů služeb.
Mobbing a Bossing
Naučte se bojovat se stresem jako zralá osobnost.
Cíl:
Naučíte se, jak dosáhnout svého cíle bez destruktivního konfliktu a jak rozeznat manipulaci a šikanování.
Forma:
Přednáška, seminář, 1 lektor
Program:
- Úvod do problematiky
- Kořeny a formy agrese
- Specifika mobbingu a bossingu v příkladech
- Mechanismus a řešení konfliktů
- Role managementu
- Cvičení
Výstup:
Dokážete snáze odolávat tlaku okolí a více důvěřujete sami sobě.
Outdoorové rozvojové aktivity
V souladu s povahou Vaší firmy sestavíme soubor aktivit prováděných v prostředí mimo firmu, které poskytuje novou perspektivu na týmovou dynamiku Vašich zaměstnanců a umocňuje efekt rozvojových aktivit. Nalezneme cesty k podpoře a prohloubení týmové spolupráce, zkvalitníme komunikaci v týmu a ve výsledku zvýšíme pracovní výkonnost.
Součástí teambuildingových aktivit je zpětná vazba prováděná lektorem a psychologem, kteří pomáhají našim klientům rozvíjet zejména následující oblasti:
- Týmová spolupráce
- Přirozené vůdčí osobnosti
- Existence a kvalita konstruktivních týmových vztahů
- Motivace pracovního kolektivu
- Vzájemná tolerance a loajalita vůči organizaci
- Efektivita informačních toků
- Komunikační pravidla